loading...
مرجع تخصصی آنتی ویروس نود 32
یوزر و پسورد روزانه
یوزر و پسورد روزانه آنتی ویروس نود 32

مشاهده

با دانلود نرم افزار زیر و نصب آن برروی رایانه خود می توانید یوزرنیم و پسوردهای نود 32 را بدست آورید .

دانلود با حجم 300 کیلوبایت
پوریا بازدید : 345 یکشنبه 24 فروردین 1393 نظرات (0)

 

 

در دنیای مجازی مهم ترین چیزی که باید به ان اهمیت داد امنیت اطلاعات است . امروزه با گسترش شبکه اینترنت و فعالیت های اینترنتی برنامه های مخرب و بد افزار هایی مانند (تروجان ها , ویروس ها , کرم ها) و… بسیار قدرتمند تر و فعال تر از قبل به نظر می رسند . برخی هکرهای سودجو و… با به کار گری ترفند ها و برنامه های مختلف می توانند با دستیابی به اطلاعات اشخاص و یا سازمان ها خسارات بسیار سنگینی را به بار آوردند. در این میان شرکت های بزرگ امنیتی با ارائه برنامه های ضد ویروس و… از این گونه فعالیت ها جلوگیری کرده و نرم افزار های امنیتی کاربران را از هر گونه شکاف امنیتی محافظت می کنند . این بار پس از مدت نه چندان طولانی شرکت بزرگ ESET نسخه جدیدی از نرم افزار های امنیتی خود را ارائه داده است , نرم افزار هایی بسیار قدرتمند و هوشمند از از سیستم کاربران در برابر انواع مخرب و حملات دفاع و حمایت می کند .  ESET Smart Security  و ESET NOD32 Antivirus دو نرم افزار امنیتی بسیار قدرتمندی می باشند که با بهره گیری از تکنولوژی های جدید و حرفه ای وظیفه تامین امنیت سیستم ها را بر عهده دارند . از مهم ترین ویژگی های این نرم افزار های امنیتی هوشمند و سریع بودن می باشد و مهم تر از همه اینکه بلعکس بسیاری از نرم افزار های امنیتی دیگر منابع کمی از سیستم را در برمیگیرند و باعث کاهش سرعت نمی شوند . در نسخه های جدید این نرم افزار ها امکانات جدیدی افزوده شده است که با سرعت و قدرت بیشتری از سیستم کاربران در برابر انواع ویروس ها , تروجان ها , کرم ها و دیگر بد افزار ها و… محافظت می کند . در ادامه به برخی امکانات جدید گنجانده شده در این نرم افزار های امنیتی قدرتمند اشاره می کنیم :

یکی از مم ترین تغییرات در این آنتی ویروس در قسمت Computer Scan می باشد که علاوه بر دو گذینه اسکن سفارسی و  اسکن هوشمند گذینه Removable media scan هم افزوده شده است که به اسکن DVD ها , CD ها , USB ها و دیگر رسانه های قابل حمل می پردازد . زیرا همان طور که میدانید اکثر ویروس ها و برنامه های مخرب از طریق Removable media انتقال و انتشار داده می شوند . اگر بخواهیم یکی دیگر از ویژگی های جدید را معرفی کنیم می توان به قسمت Parental Control پرداخت که جدیدا به این نرم افزار امنیتی افزوده شده است . این برنامه های ضد ویروس در نسخه جدید امکانات زیاد و جدیدی در انها گنجانده شده است که با نصب ان می توانید از انها بهرمند شوید .

آموزش کرک آنتی ویروس : بعد از نصب آنتی ویروس کرک نرم افزار را باز کنید که اگه اجرا نمیشه باید .net framework روی سیستم نصب باشه .
 بعد از باز کردن کرک دکمه Run to Safe made را بزنید بعد از اینکه کامپیوتر به حالت Safe Made بالا اومد دوباره برنامه رو باز کنید و این بار Enabled را بزنید .
سیستم تان  را ری استارت کنید و بعد از این که ویندوز به حالت نرمال بالا اومد آنتی ویروس را باز کنید و بدون هیچ یوزرنیم و پسوردی و… آنتی ویروس را آپدیت کنید .

 

در صورتی که بعد از باز کردن فایل کرک آنتی ویروس فایل را به عنوان ویروس شناسایی و حذف کرد مراحل زیر را دنبال کنید :

ابتدا باید آنتی ویروس خود را بعد از نصب غیر فعال کنید .

۱- آنتی ویروس را باز کرده و روی قسمت Setup کلیک نمایید .

۲- در پنجره باز شده گذینه اول یعنی Real-time file system protection را مشاهده می کنید .

۳- در جلوی این گذینه روی Enable کلیک کنید و از منوی باز شده گذینه disable for 1 hour را بزنید .

۴ – آنتی ویروس شما به مدت ۱ ساعت غیر فعال خواهد شد.

در کمتر از یک ساعت فایل کرک را اجرا کنید به راحتی و و مراحل کرک را دنبال کنید .

 

دانلود کرک

 

آنتی ویروس :

 

 

دانلود نسخه 32 بیتی - 48.9 مگابايت

دانلود دانلود نسخه 64 بیتی - 55.6 مگابايت

 

اسمارت سکوریتی :


دانلود نسخه 32 بیتی - 55.5 مگابايت

دانلود دانلود نسخه 64 بیتی - 63.1 مگابايت

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از کدام آنتی ویروس استفاده می کنید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 40
  • بازدید ماه : 94
  • بازدید سال : 687
  • بازدید کلی : 32,528